Goede afspraken maken goede vrienden

Alle feesten worden georganiseerd naar ieders budget en wensen

Voorwaarden

Deze feestbrochure biedt u de mogelijkheid om naar uw eigen wens en budget een menu samen te stellen aan de hand van een ruime keuze gerechten.

  • Adreskaartjes worden u gratis aangeboden.
  • Drukwerk van de menukaarten op aanvraag: ± € 2,00 per kaart en naamkaartjes € 0,65 per stuk. (Berekend volgens oplage)
  • Bij een huwelijksfeest zijn beide families verantwoordelijk voor de eindbetaling.
  • Alle zalen worden voorzien van tafels met beige tafellinnen en donkergrijze servetten, banketstoelen met bijhorende grijze hoes en voldoende sfeervolle theelichtjes. De standaard bloemstukken accentueren de feestzaal en tafels, alsook de partytafels. Mag het iets meer zijn? Surf naar www.bloembinderijnaudts.be.
    Zij verzorgen graag uw decoratie tot in de puntjes. Keuze uit ovale tafels (8 tot 12 pers), ronde tafels (6 pers) en rechthoekige tafels (8 tot 10 pers).
  • Wij bezorgen u een grondplan met de verschillende zaalschikkingen.
  • Bij het vastleggen van de huwelijksdatum wordt u een voorschot gevraagd van € 1.500. Het voorschot kan in geen enkel geval teruggevorderd worden. Een tweede voorschot van € 1.500 wordt gevraagd
    3 maand voor de feestdatum. Deze twee voorschotten worden in mindering gebracht bij de eindafrekening (10 dagen na feestdatum).
  • Bij het vastleggen van een datum voor jubilea, doopfeesten, etc. wordt een voorschot van € 1.000 gevraagd.
  • De dansmuziek is een héél belangrijk onderdeel voor een geslaagd feest. Juist daarom geven we het vertrouwen aan onze eigen deejays gekend in het huis.
  • Om U nog een warmer gevoel te geven in onze zaak bestaat de mogelijkheid om te werken met uplighters, surf naar www.adeeyay4u.be.
  • Wij vragen dat het aantal personen dat aanwezig zal zijn op het feest, ten laatste één week voor de feestdatum wordt meegedeeld. Dit aantal zal in aanmerking komen voor de betaling. Genodigden die niet opdagen op de dag van het feest, worden eveneens verrekend (kostprijs eten).
  • Gelieve het gekozen pakket (receptieformule, menukeuze, etc.) één maand op voorhand mee te delen.
  • Het proefmenu voor max. 6 pers. kan op aanvraag. Vraag hierover vrijblijvend inlichtingen i.v.m. wijn- en menusuggesties, alsook over allergenen ed.
  • Alle producten en diensten worden besteld en geleverd door Feestzaal Breughel. Kurkrecht i.v.m. wijn is bespreekbaar.
  • Deze prijslijst is berekend op min. 20 pers. Indien minder wordt er een supplement gerekend van 5 % op het totale bedrag.
  • Alle prijzen in deze brochure zijn bindend t.e.m. 31/12/2022, mits wettelijke wijzigingen m.b.t. tewerkstelling en taksen. Hiervoor nemen wij contact op met de klant zodat we naar een geschikt alternatief kunnen uitkijken.
  • Sommige producten zijn marktgevoelig (scampi, garnalen, diverse groenten). De prijs hiervan kan aangepast worden naar de marktprijs.
  • De directie is niet verantwoordelijk voor het verlies van voorwerpen in en rond de vestiaire en feestzaal, alsook voor gebeurlijke ongevallen in de tuin, op de parking (100 wagens) en in de feestzaal.
  • Eventuele schade aan de tuin of feestzaal zal verhaald worden op de opdrachtgever.
  • Op vrijdag, zaterdag en zondag vragen wij een feestmenu te kiezen van minimum 4 gangen, exclusief sorbet.
Alle prijzen zijn dienst en BTW inbegrepen.

Huwelijksfeest

We helpen u graag om alles perfect te laten verlopen.

Bekijk video huwelijk

Waardebon t.w.v. €125

Organiseer een feest op vrijdag met minimum 70 personen en ontvang een waardebon ter waarde van € 125 bij onze huis DJ.

Eetcafé

Open: maandag, donderdag en vrijdag
Deuren: 11u00 tot 15u00
Keuken: 11u30 tot 14u30

Feestzaal

De feestzaal staat iedere dag ter uwer beschikking en wordt verhuurd op aanvraag. Tijdens het weekend kan het eetcafé ook afgehuurd worden.

L'Autre Côté

Ma + do lunch: 11u30 tot 14u30
Ma + do diner: 18u00 tot 22u00
Vrij + za + zo doorlopend open vanaf 11u30
Tea time en zoete kaart op vrij + za+ zo: 14u30 en 17u30

Gesloten op dinsdag en woensdag